View Full Version : medicamente in spital
toma petre
06-09-2010, 03:47 PM
Daca va internati in spital si unitatea NU are medicamentele sau materialele prescrise si le cumparati din farmacie, faceti urmatoarele lucruri : pastrati bonul de la farmacie si cereti un referat de la medicul curant prin care se spune ca nu sunt medicamente in spital si ca le cumparati, referat semnat si de medicul sef de sectie si de managerul spitalului. Altfel nu va puteti recupera banii cheltuiti. Am vazut multe persoane care incearca sa-si recupereze banii dar nu sunt informati si de cele mai multe ori nu mai vad banutzii.
Malasorte
06-09-2010, 04:35 PM
Daca va internati in spital si unitatea NU are medicamentele sau materialele prescrise si le cumparati din farmacie, faceti urmatoarele lucruri : pastrati bonul de la farmacie si cereti un referat de la medicul curant prin care se spune ca nu sunt medicamente in spital si ca le cumparati, referat semnat si de medicul sef de sectie si de managerul spitalului. Altfel nu va puteti recupera banii cheltuiti. Am vazut multe persoane care incearca sa-si recupereze banii dar nu sunt informati si de cele mai multe ori nu mai vad banutzii.
De la cine isi recupereaza banii?! cui trebuie sa se adreseze dupa?!
toma petre
06-10-2010, 03:09 PM
De la cine isi recupereaza banii?! cui trebuie sa se adreseze dupa?!
Direct de la Spitalul unde a fost internat.
Malasorte
06-10-2010, 04:30 PM
Direct de la Spitalul unde a fost internat.
Scuza-ma ca sunt pesimist dar daca nu au avut banid e medicamente , tot la ei sa ma duc sa cer?! :)) e clar ca banii nu se vor recupera daca tot de la ei cerem.
medicamentele mai bine sa nu le ei citeodata ! asta e sa te faca sa mori mai repede ! au atitea efecte secundare !mama se trateaza de citiva ani numai cu ceauri naturale si vitamine naturale ! sr simte mult mai bine !
toma petre
06-14-2010, 03:46 PM